fredag 28 augusti 2009

Även jag en bloggare...

Ja, nu har även jag inskaffat en blogg.

Ska verkligen försöka att i alla fall skriva en gång i veckan. Vi får se om jag lyckas:)

Wilma bus har idag börjat löpa. Skit! Jag som hade en agility tävling kvar iår. Hur trist som helst. Men jag ska ju neråt landet i slutat på sept. så vi kanske ska kolla om det finns några neråt. Men med min tur så finns det inga. Vi har i alla fall satt igång med att träna på 3:an, så vi ska nog hinna med några klass 3 iår. Hoppas hon sköter sig lika bra på tävling som på träning.

Ha det gått.

2 kommentarer:

  1. Välkommen till blogg världen du oxå!!

    Eva o. grodorna <3

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du skaffat blogg. Förhoppningsvis kanske du uppdaterar den oftare än hemsidan;-)
    Jag kommer iallafall gå in här flera ggr varje dag för att se vad du skriver... ok, kanske inte flera ggr om dan, men varje dag iaf....
    KRAM på ER & vi hörs och ses framöver!
    //Åsa, Millan, Arwen & de 2 andra + Jocke...

    SvaraRadera