torsdag 5 november 2009

Helgen tillbringade jag i Luleå hos mamma och L-Å. En mycket lugn och skön helg med god mat.
Kom på torsdag efter ett besök hos läkaren i Lycksele. Nog är det konstigt att man ska fara 18mil enkel väg till Lycksele för att prata med en sköterska om att man INTE har några problem efter operationen jag gjorde i slutet på mars. Måste finnas ett bättre sätt att utverdera sina patienter på. Framförallt billigare.
Sedan väl framme i Luleå hade jag blivit ombedd att komma till ett hundcafe och prata om rasen staffe. Det var inte så många som kom, men vi hade väldigt trevligt.
Fradagen blev lugn, lång promenad med djuren och sedan en sväng till stan och hälsa på farfar.
Lördag - Fest!! Jag och Åse for till Olivers och svängde våra lurviga på dansgolvet. Superkul att gå på krogen. Tack Åse för att du följde med, det mäste vi göra om oftare :)

Quta provade om tidningskorgen var bra att sova i.



Den fungerade utmärkt!

Sedan på söndag så blev det middag hos pappa och Anita. Supergott!
Tyvärr var jag tvungen att stressa iväg då jag skulle på mitt första möte med Agilitysektorn.
Kram på er.

1 kommentar: