torsdag 25 mars 2010

Agility

I söndags var vi i Piteå och tävlade agiliyt. Det var en inofficiell tävling och ett bra genrep för oss som nästa helg ska till Nordmaling.
Vinna gjorde två jättefina lopp. Är supernöjd med henne!
Galningen Wilma var ju en annan sak. Hon tycker att konceptet FORT och fel är rätt melodi. Tyvärr så börjar jag vara ganska less på att hela tiden hamna i konflikt med henne om var vi ska. Får hålla tummarna att vi hittar någon lösning på det problemet under påskhelgen då vi ska gå kurs för Malin Tångring.
Jag tävlade även Susannes hund "Sam" och den hunden går bara från klarhet till klarhet. Super roligt att han går så mycket framåt, då han inte är tränad speciellt mycket.
Sedan var även Linnea där och debuterade med Doris (N-kullen)
Super roligt att ni också kommit igång med agility. Du kommer också få problem med att hinna med Doris, Linnea :)
Nu är det två från N-kullen som varit ut och tävlat agility, Simba och Doris. Heja!!

Sedan var även My där och tittade och jag fick möjlighet att ta lite nya kort på min fodertik "Elsa" (P-kull). Är hon inte fin så säg.
Jag hoppas verkligen att några i Q-kullen blir lika fina.


Och så fina Doris.


Nu finns även lite nya blider under Q-kullens galleri.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar