onsdag 10 mars 2010

Mera foton

Valparna växer och blir roligare och roligare. Man börjar kunna se individer av dom nu. Super kul. Är jätte nöjd med dom.




Blå hane finns fortfarande kvar till salu.


Har även, nu när det varit mildare väder, varit ut till Maude i Kusmark. Vi har gått våran långpromenad. Super trevligt!
Tog även med mig kameran en dag för att fota "Prinzen".
Han är ju ingen linslus direkt, så det var lite svårt. Jobbigt enligt "Prinzen" Man ska inte titta in i kameran, den kan ju äta upp en :)
Men några hyfsade bilder fick jag allt.


Kram på er.

4 kommentarer:

  1. Det är nått 10års jubileum SCK Norrbottens LO.

    Nu ser inte ens jag mina egna bilder på bloggen, åh vad kan det vad för fel! jag är ju inte så teknisk. Dom ser jättefina ut dina valpar:)

    SvaraRadera
  2. om jag hade haft råd hade jag köpt den blå hanen han var ju så söt!

    kom på varför mina bilder inte syns,..har rensat lite i mitt bildarkiv det ska man tydligen inte göra:)

    SvaraRadera
  3. MEN så snygga, som sagt det hugger;)... och vilken hejjaredu är på ta bilder, och sist men INTE minst så stor och kraftig quta har hunnit bli, som sagt dags att ta tummern ur och komma ner!;)

    SvaraRadera
  4. Så fina dom är! :D Alltid kul att se nya bilder. Vi hör av oss någon dag till veckan så vi får komma och kika på dom små liven igen :D Trevlig helg! /Ida och Johan

    SvaraRadera