torsdag 24 juni 2010

Under helgen har jag varit i Luleå och haft spårkurs.
Alla deltagare var superduktiga och har gått framåt enormt mycket under helgen.
Jag hoppas att dom alla fortsätter att spåra med sina hundar. Det enda som var riktigt tråkigt under helgen var det trista vädret. Regn nästan hela tiden, tyvärr.
Igår var jag och tränade på klubben, som så många andra dagar..
Quta fick köra lite agility.

Kontaktfällts träning

Hoppa några låga hunder


Även Vinna fick hoppas lite

Snygg stil

Lite slalomträning

Hopp för Wilma

Slalom för Wilma
Sedan for vi till Linda, Bengan och barnen
Lilla Lawa


Lawa tyckte att katten Felix var mycket spännande och det var ömsesidigt.

Lawa leker med Liam


Nu ska jag träna hund.
Ska tävla i helgen.
Kram på er

1 kommentar:

  1. Måste erkänna att jag är sugen på en liten lawa, tycker hon är jättefin


    Cilla

    SvaraRadera