torsdag 26 november 2009

Inomhus träning

Nu har inomhusträningen startat. Gud, så roligt!
Det tyckte även hundarna. Vi kör lydnad på måndagar och agility på tisdagar och kommer att göra så hela vintern. Superkul.
Alla hundar var super bra. Quta och Joppe tyckte det var lite jobbigt att hålla koll på mig när det fanns sååå många andra hundar att titta på. Quta ville hälsa på ALLA!
Sedan har jag idag anmält Quta till Norrkustvalp.
Mer info: http://klkk.webs.com/index.htm
Det ska bli spännande att se vad hon tycker om det.
Är det ingen från min P-kull som har tänkt att ställa där?
Kram på er alla

3 kommentarer:

  1. Quta är en självklar vinnare!! ;D

    SvaraRadera
  2. skulle vara kul att ställa Vera men hon kommer ju känna att jag är så jäkla nervös!

    SvaraRadera
  3. Jag ställer Vera om du inte törs i slutändan!!!
    Men det hoppas jag att du gör. Men jag fixar det annars.
    /Maria

    SvaraRadera