söndag 22 november 2009

Spårning

Idag har vi varit och spårat viltspår.
Alla hundar gick kanon bra och jag är supernöjd. Roligast var det att även lilla Quta har fattat att det är superspännande att följa spåret. Hon var så söt när hon sprang omkring med rådjursklöven efteråt. Önskar att jag hade haft kameran med, men tyvärr.
I övrigt har det inte hänt så mycket denna vecka. Har haft ett par från Skellefteå som ev. är intresserade av lilla Joppe. Men vi får se hur det blir. Inget är klart. Vill ju verkligen hitta rätt person till honom också, när jag lyckats så bra med alla andra valpar. Framförallt att det är någon som vill vara aktiv med honom, helst även tävlingssugen. Men får jag inte det så kanske jag får vara glad om han stannar i Skellefteå, så jag kan träna och tävla honom, om köparna inte vill.
Har även varit och hälsat på Zia. Hon stortrivs i sin nya familj och vill inte förja med mig när jag skulle fara därifrån. Super tycker jag. Nu väntar vi bara på att hon ska börja löpa.
Tack för att ni tar så väl hand om henne!
Kram på era alla
God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar